L’AFA

L'AFA DE L'ESCOLA MESTRE GIBERT

L’AFA Mestre Gibert està formada i gestionada per famílies voluntàries de l’escola. L’Associació és l’instrument que tenim les famílies de l’escola per facilitar i dinamitzar les experiències dels nostres fills i filles més enllà dels horaris lectius. D’aquesta manera contribuïm a dinamitzar la comunitat educativa.  Té per objectiu promoure la participació, la cohesió i la comunicació entre famílies i escola. Ens organitzem per comissions i ens reunim periòdicament.

Les mares i els pares que col·laborem amb l’AFA tenim la il·lusió que, al cap dels anys, i quan els nostres fills siguin grans, conservin un bon record del seu pas per l’escola i puguin dir amb satisfacció: “nosaltres vam estudiar a l’Escola Mestre Enric Gibert i Camins".

Associa’t! Som Mestre Gibert!

35 € anuals.

HORARI D'ATENCIÓ A LES FAMÍLIES

93 311 72 13 / 693 017 194
Dilluns, dimarts, dijous i divendres,
de 16:00 a 18:00 h
administracio@ampamestregibert.cat

ÒRGANS DE GESTIÓ I COMISSIONS

Els òrgans de gestió de l’AFA són la Junta executiva, el representant de la coordinadora de les AFA a Sant Andreu  i la representant de l’AFA al Consell Escolar.

Junta executiva

Presidenta M.Angeles Pardos Soriano

Vicepresidenta Anna Rodríguez Casas

Tresorera M. Carmen del Campo Martínez

Secretari Jordi Montoliu Gispert

Representant del Consell Escolar  Sara Lavagna

Representant a la Coordinadora d'AFA Maria del Mar Rodriguez Gil

REUNIONS DE JUNTA

Cada segon dimecres de cada mes

Per estar al dia, subscriu-te al calendari de l'AFA Mestre Gibert

COMISSIONS

Comunicació

Menjador

Extraescolars

Inclusió

En família

Casals

Matiners i contacontes

Obres i manteniment

Instituts

Coeducació

Identitat

Festes

ANIMA'T A COL·LABORAR!

Us animem a aportar les vostres idees, energies i suggeriments per contribuir a dinamitzar la nostra guia i col·laborar amb l’Associació. Les AMPA funcionen mentre hi ha persones que, per una mica més d’esforç, fan pels fills dels altres allò que fan pels seus.

Si creus que pots per una mica més d’esforç, allò que ja fas pels teus fills pots arribar a fer-ho pels fills dels altres. Si tens alguna idea, iniciativa o projecte, vine a parlar amb nosaltres.

ANIMA'T! Descobriràs que hi ha una pila de mares i pares participant del sistema educatiu amb l’objectiu de millorar la qualitat de l’escola pública, facilitar la conciliació laboral i familiar i, sobretot, enriquir les experiències dels seus fills mentre estudien a l’escola Mestre Enric Gibert i Camins.