L’AMPA

L'AMPA DE L'ESCOLA MESTRE GIBERT

L’AMPA està gestionada per mares i pares voluntaris. L’Associació és l’instrument que tenim les famílies de l’escola per facilitar i dinamitzar les experiències dels nostres fills i filles més enllà dels horaris lectius. D’aquesta manera contribuïm a dinamitzar el sistema educatiu.

Les mares i els pares que col·laborem amb l’AMPA tenim la il·lusió que, al cap dels anys, i quan els nostres fills siguin grans, conservin un bon record del seu pas per l’escola i puguin dir amb satisfacció: “nosaltres vam estudiar a l’Escola Mestre Enric Gibert i Camins”.

Des de l’AMPA fem moltes coses. En aquesta guia reunim informació d’interès del conjunt de les activitats, projectes, serveis i tasques gestionades per l’AMPA durant el present curs.

HORARI D'ATENCIÓ A LES FAMÍLIES

Dilluns, dimarts, dijous i divendres,
de 16:00 a 18:00 h
administracio@ampamestregibert.cat

ÒRGANS DE GESTIÓ I COMISSIONS

ÒRGANS DE GESTIÓ

Permet l’articulació de la gestió de l’AMPA com a organització. Està format per la Junta executiva de l’AMPA, el representant de la coordinadora de les AMPA al barri i la representant de l’AMPA al Consell Escolar.

Presidenta Mireia Arnau
Vicepresidenta Mireia Villar
Tresorera Eva Rodríguez
Secretària Noemí Royes
Representant del Consell Escolar Begoña Calvo
Representant a la Coordinadora d'AMPA Mònica Sandoval

ACTIVITATS I PROJECTES

S'organitzen per comissions.
Activitats d'Adults Anna Campos,Maria Pedrocchi,Àngels Xerta
Camins Escolars+infoReme Montoya
Casal d'Estiu+infoSusanna Coll, Mª Jesús Hernàndez,Neus Mir
Comunicació Montse Arnau, Pau Carrillo, Anton Cervantes, Laura Contreras, Joan Ramos, Sandra Rius, Noemí Royes, Mercè Rubià, Steph
Cultura Gemma Barberan, Karina Carlin, Laura Castellón, Meritxell Cuenca, Glòria Díaz, Óscar García, Irma Llorens, Isabel Monteagudo, Eli Raya, Glòria Revuelto, Fanny Santana, Mireia Villar
Dinamització Mònica Herrera, Raúl Jorrin
Eix d'IdentitatProjecte La GibertetaMarta Amatriatin, Carolina Pérez (Giberteta), Noemí Royes
Esports Sandra Aguayo, Begoña Calvo, Eduard Escamilla, Marta Fragosos, Sergi Gomila, Marta Graells, Lluís Morera, Sílvia Rebarter, Esther Varo
Matiners+infoStefano Tudliozzi
Menjador+infoIrene Campo, Aran Clemente, Carolina Pérez
Obres i Manteniment+infoMontse Arnau, Jaume Pàmies, Josep Zugasti
Serveis Eloi López (Coordinador), Elisa Pardo, Àngels Sardà

ANIMA'T A COL·LABORAR!

Us animem a aportar les vostres idees, energies i suggeriments per contribuir a dinamitzar la nostra guia i col·laborar amb l’Associació. Les AMPA funcionen mentre hi ha persones que, per una mica més d’esforç, fan pels fills dels altres allò que fan pels seus.

Si creus que pots per una mica més d’esforç, allò que ja fas pels teus fills pots arribar a fer-ho pels fills dels altres. Si tens alguna idea, iniciativa o projecte, vine a parlar amb nosaltres.

ANIMA'T! Descobriràs que hi ha una pila de mares i pares participant del sistema educatiu amb l’objectiu de millorar la qualitat de l’escola pública, facilitar la conciliació laboral i familiar i, sobretot, enriquir les experiències dels seus fills mentre estudien a l’escola Mestre Enric Gibert i Camins.

LA NOSTRA INTRANET

Des de la intranet de l’AMPA Mestre Gibert podeu realitzar moltes de les operacions que habitualment feu a l’AMPA de la vostra escola: Prematrícules, reserves de plaça, rebre els informes trimestrals de les activitats extraescolars, informar d’absències de menjador, sol·licitud de dietes.

Tot això i més a la Intranet de l’AMPA Mestre Gibert.

Per tal de veure les instruccions de com accedir a la Intranet de l’AMPA del Mestre Gibert visualitzeu el següent videotutorial.