Trobada d’AMPA de Barcelona el 24 de gener

Les AMPA de la ciutat de Barcelona estem cridades a participar a la Trobada del dissabte 24 de gener a l’Escola La Maquinista. Serà una oportunitat única per treballar plegats en propostes per millorar l’educació.

TROBADA D’AMPA (Assemblea)

Dia: Dissabte, 24 de gener de 2015
Hora: a les 9.30 h
Lloc: Escola La Maquinista (c. Sao Paulo, núm 1-9 / Districte Sant Andreu)
La trobada servirà perquè les AMPA dels diferents barris i districtes puguem compartir, en un mateix espai, experiències i projectes. Es posaran a debat diverses qüestions i novetats que ens afecten en el nostre funcionament i que cal tenir present. A més, serà una oportunitat única per reflexionar sobre el model d’educació que volem i fer les nostres propostes de cara a l’Assemblea General que la FaPaC celebrarà dissabte 21 de març a Barcelona.
> INSCRIPCIONS: Per tal de facilitar-nos l’organització preguem que feu la vostra inscripció el més aviat possible aquí: formulari d’inscripció.

> SERVEI D’ACOLLIDA PER ALS INFANTS: Cal confirmació abans del 21 de gener.

>PROGRAMA: (Descarregueu el CARTELL)

09:30 Recepció dels assistents i lliurament documentació
10:00 Presentació de novetats sobre els temes següents:
a) Assemblea General de FaPaC (dissabte, 21 de març del 2015, a Barcelona): nou espai de participació.
b) aspectes importants de la llei educativa LOMCE,
c) canvis en la matriculació per al curs 2015-16,
d) novetats en l’Impost de Societats per a les associacions,
e) propostes formatives per a les AMPA.
 11:30 Pausa-cafè i petit esmorzar
 12:00 Treball en grups (per extreure idees per aportar a la trobada):
a) Que t’agrada o no del teu centre, AMPA, o model educatiu?
b) Que proposaries per millorar-ho?
c) Quines propostes faries a la FaPaC?
13:00 Presentació de les idees clau del treball en grups
13:30 Presentació de la memòria del 2014, del Pla de treball del 2015, i de la nova junta de Barcelona per al 2015.
14:30 Acabament de la trobada